جواب یه دوست

خرید بک لینک
یکی از دوستان به نام هانا برای من واسه پست نیششششش نظری گذاشته که الان خوندمش و لازم دونستم جوابشو براش بذارم:

هانا :قابل توجهت
دوست عزیز اگر روزی دیدی دشمن داری
بدان یکجا یک کرمی ریخته ایی الزاما دلیل بر موفقیت شما نیست
خیلی ربط داشت بهاین پستت اخه فک کنم دیگه ودتو خیلی خوب جلوه دادی عزیزم

پاسخ : ببخشید؟
این پست صرفا به من مربوطه نه به تو اوکی؟
حرمتا رو نگه دار ....سرتم تو کار خودت باشه ... دوست مثلاعزیز
وقتی تو پستای من سرک می کشی جنبشو داشته باش و نظرای مزرخفی که دلیل بر حسادت شما به موفقیت منه نذار فقط خواننده باش.

وقتی ادم از خودش خبر داره اونم تو یه فضای مجازی دلیلی برای خوب جلوه دادن نمیبینم حتما خوبم که تو این پیام بچگانه رو گذاشتی.....
راستی معمولا می گن اگه روزی دیدی دشمن داری و بهت حسادت می کنن دلیل بر موفقیته

lovelly...

ما را در سایت lovelly دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 18:03

صفحه بندی