یه عروس هلندی مهربون و کوچولو یک سال مهمون خونم بود .
به علت بی توجهی دکتر دامپزشکش نشد که مریضیش خوب بشه و امشب تو این ساعت از پیشم پر کشید و رفت .
ببخشید که نتونستم خوب ازت مواظبت کنم . ببخشید که ما آدما انقدر خودخواهیم.
اروم بخواب قندی کوچولوی من .
خدایا جون من رو ببخش .
lovelly...ما را در سایت lovelly دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94