جوابت با امام زمانم.....

خرید بک لینک

سلام خدای خوبم سلام آقای مهربون...

بعضی بنده ها بعضی آدما آنقدر نادون و بی رحم و خشنن که برای درست کردن زندگی ای که خودشون خراب کردن با وراجی و پرحرفی و حرفای لغو بدون فکر، می خوان دیگرون رو بکشن وسط زندگیشون و همه رو به لجن بکشن که خودشون خنک بشنو آروم بشن و از روت رد بشن... اما نمی دونن که این وسط اونی که بی گناهه اگه دلش بشکنه به تو پناه میاره اونوقته که با تو طرفن... من از شر چنین آدمایی که انقدر بهشون محبت کردم آنقدر براشون ناراحت بودمو خواستم کمکشون کنم به تو پناه میارم... جوابشونو بده جوری که خودت می دونی باید جواب بگیرن...

من نمی گذرم خدایا واگذارشون کردم به خودت

lovelly...

ما را در سایت lovelly دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 15:51

صفحه بندی