یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی

خرید بک لینک

سلام خدای مهربونم ...

فقط می دونم دلم گرفته ........

میخواهـــــی " کودک " باشـــــی .....!
گاهـــــی " دلت " ...
از سن و ســـــالت مـــــی گیرد ... !!! میخواهـــــی " کودک " باشـــــی .....!
کودکــــی که ...
به هر بهـــــانه ای ...
به " آغــــــــوشِ " غمخواری ......
پنــــــاه می برد !!!
و ...
آســـــوده " اشک " مـــــی ریزد !!!
هـــــــــی ... ؛
بزرگ ک باشــــی ...
بایـــــــد ... :
" بغض هـــــــای " زیادی را ...
" بی صـــــدا " دفن کنــــــی .....!!
lovelly...

ما را در سایت lovelly دنبال می‌کنید

برچسب: یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی,يامولاتي يافاطمة اغيثيني,معنی یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی,ذکر یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی,معنای یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی,ترجمه یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی, نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 4:02

صفحه بندی