
سلام خدای مهربونم... یهو دلم خواست بیام اینجاxa0 بنویسم ....هیچ جا مثل این وبلاگ نمی شه امن و اروم به دور از هر دروغ وکلکی .... نگاه کردم دیدم یک سالهنیومدم اینجا .....البته اومدم اما چیزی ننوشتم .... ب...
ادامه مطلب
سلام خدا جووون........
ادامه مطلب
سلام خدای مهربونمxa0xa0xa0رمز برای دوستان...
ادامه مطلب