
سلام خدای مهربونم... یهو دلم خواست بیام اینجاxa0 بنویسم ....هیچ جا مثل این وبلاگ نمی شه امن و اروم به دور از هر دروغ وکلکی .... نگاه کردم دیدم یک سالهنیومدم اینجا .....البته اومدم اما چیزی ننوشتم .... ب...
ادامه مطلب
سلام خدا جووون........
ادامه مطلب