خلوتِ دل زندگی در کنار خدا می چسبه .... درون خاموشسلاماومدم از حسم از درونم بگم از مهربونیهایی که درونم خاموش شدن ...حس خفگی دارم ... دنیا کوچیک شده ،چقدر مسخره است . این روزها ارامشم در کنار خدا و تو خونه خودمه ....دلم نمی خواد برم بیرون ....یعنی دلم نمی خواد با کسانی که تو زندگیم دخالت می کنن رفت و امد کنم . تنها بودن رو ترجیح می دم .... اینکه بین یه جماعتی گیر کرده باشی و نتونی حرف بزنی ، از درون پوچت می کنه ....اگه این متن رو می خونی نذار هیچ حرفی تو دلت بمونه ...ناراحتیت lovelly...ما را در سایت lovelly دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21
خلوتِ دل زندگی در کنار خدا می چسبه .... نوروز ۱۴۰۴ برای تغییر روحیه و دریافت کمی انرژی مثبت ، با یکی از دوستان که دخترش هم سن دخترمون و با هم از نظر روحیات شباهت داریم قراره فردا بریم مسافرت چند روزه به شیراز و من هم می تونم ازمایشم رو در ازمایشگاه دکتر امجدی انجام بدم برای چکاپ بعد از عملم ...اینجوری خیالم راحته، دیگه نگران مرخصی حسین نیستم برای رفتن به شیراز ....می دونم بهمون خوش می گذره ...اما....من..... مثل همیشه ته دلم نگران و ناراحتم که خانواده خودم تو خونه تنهان و من lovelly...ما را در سایت lovelly دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17
ما را در سایت lovelly دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72
یه عروس هلندی مهربون و کوچولو یک سال مهمون خونم بود .
به علت بی توجهی دکتر دامپزشکش نشد که مریضیش خوب بشه و امشب تو این ساعت از پیشم پر کشید و رفت .
ببخشید که نتونستم خوب ازت مواظبت کنم . ببخشید که ما آدما انقدر خودخواهیم.
اروم بخواب قندی کوچولوی من .
خدایا جون من رو ببخش .
lovelly...ما را در سایت lovelly دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94
ما را در سایت lovelly دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207