lovelly

متن مرتبط با «من چمه» در سایت lovelly نوشته شده است

من چمه؟

  • نیلوبلاگ

    xa0سلام خدای مهربونم...xa0صبح بعد از نماز که اقایی میره من دیگهخوابم نمی بره و تا ساعت 7 اینا می شینم کتاب می خونم ....بعدم یه چرت کوتاه سعی می کنم بزنم که فایده نداره خواب به چشام نمیاد اما حوصله بیرون اومدن از تخت خواب رو هم ندارم ....وقتی هم امروز پاشدم خواستم غذای مورد علاقه اقایی رو درست کنم که خون دماغ شدمو نمی شد برم سر وقت غذا ...اومدم پای لپتاپ و به وبلاگ دوستام سر زدمو خوندمشون ...xa0خدارو شکر آقا دیر میاد غذای من اماده شد الان خخخخخ و اون هنوز یک ساعت و نیم دیگه میاد خونه .....xa0حال ...

    ادامه مطلب