
یه عروس هلندی مهربون و کوچولو یک سال مهمون خونم بود .به علت بی توجهی دکتر دامپزشکش نشد که مریضیش خوب بشه و امشب تو این ساعت از پیشم پر کشید و رفت .ببخشید که نتونستم خوب ازت مواظبت کنم . ببخشید که ما آدما انقدر خودخواهیم.اروم بخواب قندی کوچولوی من . خدایا جون من رو ببخش . بخوانید...
ادامه مطلب