lovelly

متن مرتبط با «دلتنگ» در سایت lovelly نوشته شده است

دلتنگی...

  • نیلوبلاگ

    دوست داشته شدن از جانب اطرافیان.... مورد احترام بودن... برای همه شیرینه.... اصلا انرژی مثبت می ده به ادم..... جون می ده به ادم....30 ساله شدم و دو ماه دیگه وارد 31 سالگی میشم...این وبلاگو وقتی که 19 سالم بود ساختم برای دلم....تو این سالها هم خوشی داشتم. هم ناخوشی...هم دل شکستم.....هم دلمو شکستن....اما الان که  می ایستمو به عقب نگاه می کنم...می بینم که بیشتر شکستنم تا اینکه بخوام بشکنم....همیشه اطرافیام برام بی نهایت ارزش داشتن...دلم نمی خواست دلشون ناراحت باشه.، دلم نمی خواست حسرتی به دلشون...

    ادامه مطلب
  • دلتنگ

  • نیلوبلاگ

    xa0 به موقع بگو دوستت دارم xa0 وقتي 15 سالت بود و من بهت گفتم كه دوستت دارم ...صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زير انداختي و لبخند زدي...xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 ♥♥xa0وقتي كه 20 سالت بود و من بهت گفتم كه دوستت دارم سرت رو روي شونه هام گذاشتي و دستم رو تو دستات گرفتي انگار از اين كه منو از دست بدي وحشت داشتيxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 ♥♥xa0وقتي كه 25 سالت بود و من بهت گفتم كه دوستت دارم .....

    ادامه مطلب